Re: Laghaim global communication. ( No.18 ) |
- 日時: 2004/05/25 06:48
- 名前: Human Lv.250 ID:
- Hi NiceGIRL
Thank you for your reply. It seems to be that many Japanese players want ask you about Korean Laghaim. You like a prophet(^o^)
Your reply make me feel that Korean Laghaim has been get high popularity. It is a very enviable for us. Because, Japanese Laghaim (EternalChaos) is on the decline in popularity.
Gamania's CEO Mr.Albert Liu said that Japanese Laghaim had been unsuccessful. It gives us great shock.
But he also said that they continue it's maintenance and support. Anyway, we Japanese Laghaimers are dying.(;_;) It is a gleam of hope for us that Korean Laghaim grows up more and more. Because it will makes Japanese Laghaim to be continued. If not so, we must leave here in the near future.
Can you feel the growth of Korean Laghaim?
I am sorry for dark subject.
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Re: Laghaim global communication. ( No.19 ) |
- 日時: 2004/05/25 07:34
- 名前: NiceGIRL ID:
- Hi Mr. key.
私もみなさんと一緒にゲームをしたいです.(^_^)
韓国でも地雷投擲機を功城戦でよく使わないです. Humanの補助装備の中にもよく使わない装備たちがあります. 韓国のGAMERは装備の戦術的な用途よりは各個装備の高い能力値が優先視されています. CHARGE CANNONと LASER LAUNCHERが人気が一番多いです. 反対に,ROCKET LAUNCHERとMINE THROWERは大きく注目されることができない中です. ROCKET LAUNCHERは弾薬の価格が殺人的だから理解ができますがMINE THROWERをよく使わない理由は私もよく分からないです.
GUILD 戦争時戦術的によく使えばとてもおもしろそうなのに....(;_;)
私もROCKET LAUNCHERの弾薬價格の下落とMINE THROWERの性能向上を祈ります.(^_^)
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Re: Laghaim global communication. ( No.20 ) |
- 日時: 2004/05/25 08:17
- 名前: NiceGIRL ID:
- Hi Mr.Human Lv.250.
予言者... 過讃です. ただ Laghaimの韓国ゲーマーであるだけです. ha.ha....(^^;)
韓国には多くのOnline Gamesがあります. Online Gameの成敗は人気度とユーザー数が重要だが, 根本的には経営政策にたくさん左右されます. 韓国の Laghaimも競争社たちの Online Game 発売開始と対顧客運営の間違い等を通じて顧客の数字が激変しています.
2001年 Beta Serviceの時から今までゲームをして来た経験で推し量れば, Laghaimも他の Online Gameらが持つ限界点に逢着するという感じを消すことができないです.
* ユーザーの高レベル化 * ITEMの現金価値下落化 * 新規加入者不足化
Nako Interactiveはこのような Online Gamesの限界点を乗り越えるために新しい戦略を樹立しているでしょう. 私の場合, 韓国の有力な Online Gamesよりも Laghaimが私によく似合うようです. もう Planet Laghaim の住民になったような感じですね. (^_^)
まだ私の Laghaim 中の目標は完成されなかったです.
一応 Neo Progmare種族からPlanet Laghaimの平和を守りましょう.(^o^)
Thanx.
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Re: Laghaim global communication. ( No.21 ) |
- 日時: 2004/05/27 16:18
- 名前: urotan ID:
- ------Japanese------
To : NiceGIRL
たくさんの情報ありがとうございます。 KAIが韓国で人気だと聞いて、私は嬉しいです。 私は2年以上KAIを育てていますので、日本のKAIの情報をお伝えします。
1.日本のWANDの価格(出品数が少ないため、正確ではないかもしれません。)
* CHAIN LIGHTENING (Lv.2 accumulation 2000) : about 20~30万 * SHOOTING STAR (Lv.2 accumulation 2500) : about 8000~10000万 * MAGIC SWORD (Lv.3) : about 300~500万 * ICE (Lv.3 cast cold 80%) : 2000~3000万 * STORM of CHAOS (Lv.4 cast confuse 100%) : 2000~3000万
* 充電剤 : 3(1~2万), 4(2~4万)
SHOOTING STARはまだ数が少ないため、値段が高いです。
------English------ To : NiceGIRL
Thank you for much information. I am glad to hear that KAI is popular in Korea. Since I am raising KAI for two years or more, I tell the information on KAI of Japan.
1.The price of WAND of Japan.(There are few exhibitions to an auction, it may not be exact.)
* CHAIN LIGHTENING (Lv.2 accumulation 2000) : about 20~30万 * SHOOTING STAR (Lv.2 accumulation 2500) : about 8000~10000万 * MAGIC SWORD (Lv.3) : about 300~500万 * ICE (Lv.3 cast cold 80%) : 2000~3000万 * STORM of CHAOS (Lv.4 cast confuse 100%) : 2000~3000万
* Charge agent : Lv.3(1~2万), Lv.4(2~4万)
There is still few SHOOTING STAR, and the price is high.
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Re: Laghaim global communication. ( No.22 ) |
- 日時: 2004/05/27 16:20
- 名前: urotan ID:
- ------Japanese------
2.HPとMANAの割合 日本のKAIのHP:MANAの割合は、3つのパターンがあります。
* Normal Type1 : HPとMANAの割合を3:7に分配する。 これは、精神集中(LV.110から習得可能)を習得する前のKAIの通常配分です。 MANA SHIELDスキルによる耐久力を最大に発揮できる配分です。
------English------ 2.The rate of HP and MANA. The rate of HP:MANA of KAI in Japan, there are three patterns.
* Normal Type1 : The rate of HP and MANA is distributed to 3:7. This is usual distribution of KAI before mastering CONCENTRATION-Skill(acquisition is possible from LV.110) It is the distribution which can demonstrate the durability by MANA SHIELD skill to the maximum.
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Re: Laghaim global communication. ( No.23 ) |
- 日時: 2004/05/27 16:21
- 名前: urotan ID:
- * Normal Type2 : HPとMANAの割合を1:2(30:56)に分配する。
これは、精神集中(LV110から習得可能)を習得したKAIの通常配分です。 MANA SHIELDスキルにより3:7に分配されたダメージは、更に精神集中スキルにより MANAに20%のダメージ削減が適用されます。
従って、HPとMANAの割合を30:56(大体1:2)に分配します。
しかし、精神集中スキルを習得したばかりのKAIは、MANAが不足しがちです。 そこで、多くのKAIはLV.200までの間に3:7配分から1:2配分へ徐々に移行したりします。
------English------ * Normal Type2 : The rate of HP and MANA is distributed to 1:2(30:56). This is usual distribution of KAI which mastered CONCENTRATION-Skill(acquisition is possible from LV.110). As for the damage distributed to 3:7 by MANA SHIELD Skill, 20% of damage curtailment is further applied to MANA by moral concentration skill.
Therefore, the rate of HP and MANA is distributed to 30:56(generally...1:2).
However, MANA tends to be insufficient for KAI which just mastered CONCENTRATION-Skill. Then, a lot of KAI shifts to 1:2 distribution gradually from 3:7 distribution generally before LV.200.
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Re: Laghaim global communication. ( No.24 ) |
- 日時: 2004/05/27 16:23
- 名前: urotan ID:
- ------Japanese------
* PK Type : MANAを2000~3000とし、残りを全てHPに割り振る。 日本では、このようなKAIを体質KAIと呼んでいます。 これはダメージ耐久力を極限に高める事に特化したKAIです。
例えば、ダメージがHPとMANAに1:2に配分されるとします。 つまり、3000のダメージを受ける場合、HPに1000、MANAに2000のダメージを受けます。 この時、HP:MANAを1000:2000に配分しているKAIは即死してしまいます。
しかし、HP:MANAを2000:1000にしておくと、上記のダメージを受けた時に、 MANAは0になりますが、HPは1000残るという現象が起きます。(これをシールドバグと呼んでいます) この現象を積極的に利用して耐久力を大幅に上昇させています。
このようなKAIは死に難くなりますが、同時に連続した攻撃が苦手となり、 モンスターとの戦闘で不利になるようです。 これは極端な例ですが、HPとMANAの割合をHP側に多めに配分しているKAIも居ます。
------English------ * PK Type : MANA is set to 2000~3000 and all the remainder are assigned to HP. In Japan, such KAI is called constitution-KAI. This is KAI which specialized in raising damage durability to a limit.
For example, suppose that a damage is distributed to 1:2 for HP and MANA. That is, when receiving the damage of 3000, 1000 is received in HP and 2000 is received in MANA. At this time, KAI which has distributed HP:MANA to 1000:2000 will die instantly.
However, if HP:MANA is set to 2000:1000, when the above-mentioned damage is received, MANA will be set to 0, but HP remains 1000. (it is called the bug of shield) Durability is raised sharply, using this phenomenon positively.
Although such KAI stops being able to die easily, It seems that the continuous attack becomes weak, and becomes disadvantageous by the battle with a monster. This is an extreme example, KAI which has distributed more rates to the HP side of HP and MANA is also.
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Re: Laghaim global communication. ( No.25 ) |
- 日時: 2004/05/27 16:25
- 名前: urotan ID:
- ------Japanese------
3. 功城戦で使用する地雷について 地雷1個のダメージは、2000とか2500程度と聞いています。 日本では、地雷を重ね置きする事ができます。 そのため、地雷を踏むと6000~10000overのダメージを受ける事もあります。 日本ではPKに地雷が良く用いられます。(地面が地雷だらけです)
もしかしたら、韓国では地雷の重ね置きができないのかもしれません。
以上が日本の状況です。 日本では攻城戦を利用したユーザーイベントをした事があります。 例えば、種族毎に分けた4つのギルドで戦う攻城戦です。
時間がありましたら、その時の概要と結果を報告します。
それではまた。
------English------ 3.About the mine used by guild war. The damage of one mine is hearing 2000 and about 2500. In Japan, a number of mine can be piled up. Therefore, if a mine is stepped on, the damage of 6000~10000over may be received. In Japan, a mine is well used for PK. (The ground is full of mines)
It may be that in Korea, a number of mine can not be piled up.
The above is a situation of Japan. In Japan, the user-event using the guild war has been carried out. For example, it is the guild war played in 4-guilds divided for every race.
If there is time, I will reported that a result & outline at that time.
See you.
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Re: Laghaim global communication. ( No.26 ) |
- 日時: 2004/05/31 20:53
- 名前: NiceGIRL ID:
- Thanx. Mr.urotan.
日本でも KAIの Shield Cutの秘法が知られていますね. (することは, 剣系列 BULKANの Slayer BUGも超必殺技に近いが...) 私やっぱり, KAIの種類を大きく BALANCE型と PK型で仕分けを作りました. KAIをまだ経験して見なくて精巧な分配法は慣れないです. KAI ユーザーである弟に聞いて見たらするという話が... このごろの成り行きは, 主に Dungeon型, Field型そして PK用で分けられると言います. PETを&利用, LEVELUPを重点にする弟は 1:3 配分でちょっと奇形的な KAIだと言いますね.
======================== Added ==========================
何日の間, ゲームの中の多くの KAIユーザー達に彼らの分配法に対して質問しました. 驚くべきな事実は, 私も分からない幾多のそれなりの分配方法があることを分かるようになりました. Mr. urotan.の分配法を言うと, 皆真剣に考察してよほど Nice一方法だと誉めますね. 良い意見本当にありがとうございます.(^_^)
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Re: Laghaim global communication. ( No.27 ) |
- 日時: 2004/05/28 00:28
- 名前: . ID:
- 「剣系列 BULKANの Slayer BUG」とは何ですか?
What is sword Bulkan's slayer bug?
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Re: Laghaim global communication. ( No.28 ) |
- 日時: 2004/05/28 02:21
- 名前: Human Lv.250 ID:
- Hi NiceGIRL
I'm glad for your polite reply. Your personal character has give us very good impression. Some persons praised you at the short bbs named "一言板". Did you see it?(^^)
Back to the subject. Korean Laghaim seems to be still better situation. However, I get the impression that it has the same obstacle as Japanese one.
I think that the end of Japanese Laghaim may be near one. I know that there is the end in all things. Nothing lives forever...But...
I have played this game for 2years or more. Laghaim is the first online game for me and it gave me a lot of "online" friends. The reason why I am still here is that my friends are here. I am the same feeling as your feeling of "The resident of Planet Laghaim".
Even if Laghaim is over, I may be able to emigrate with my friends if there is a game just like Laghaim. But I have not ever seen the game like it or there may be nothing like it.
By the way, Do you know something about the inheritor of Laghaim? I have heard the name "Laghaim2" before, but know nothing.
I apologize to you, Mr.BuCCi, and everyone, for writing negative subject. However, this is my honest feeling.(^^;)
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Re: Laghaim global communication. ( No.29 ) |
- 日時: 2004/05/31 21:14
- 名前: NiceGIRL ID:
- Thanx. Mr. Human Lv.250.
日本の Eternal Chaosが存在の危機ですね?(;_;) 現在では, LAGHAIM2はうわさです. 現在韓国の LAGHAIMはそのように存亡を脅威受ける水準ではないです.
私たちは Lahaimerだが, LAGHAIMを冷徹に評価する必要もあります. 幾多の 3D形態 Online Gameで Laghaimは操作が一番楽で凉しい軸に属します. 一方, 単純な Status/Skillによる低いゲーム性の問題もあります. 韓国では短所を補って長所を著しく表わすためにゲームのパッチとアップグレードを続くところです.
まだもうちょっと時間をかけて見る必要がありそうです. 私も, ずっと Laghaimerで残るように願います. 一言板? 今日一度入って行って見ます. こちらの UIはまだ不慣れでよく歩き回ることができないです. 今後とも多い対話があるように願います. Thanx.
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Re: Laghaim global communication. ( No.30 ) |
- 日時: 2004/05/31 21:18
- 名前: NiceGIRL ID:
- Hi. Mr. ..
「剣系列 BULKANの Slayer BUG」はゲームの BUGです. したがってお教え致すことができないです. (すなわち Patchになるでしょう.) 内容では, Slayerの作動インターバルを減らすのです.
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Re: Laghaim global communication. ( No.31 ) |
- 日時: 2004/06/01 22:30
- 名前: NiceGIRL ID:
- Hi. Laghaimers.
韓国では今週に種族 Skillパッチが進行されますね. 体験した後, 経験記を書きます. (On the TEST SERVER) 特に三番目が期待されます.
* 1. Changing : "Ruin Barrier"(Quest item) Trading Enable * 2. Adding : Human's HIGHMETA Shield * 3. Adding : Multiple Attack Skills
- from GM -
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Re: Laghaim global communication. ( No.32 ) |
- 日時: 2004/06/04 22:06
- 名前: NiceGIRL ID:
- Hi Laghaimers.
現在,韓国の Test Serverでは各種族たちの "Multiple Attack Skill"がテスト中です. Test Serverで進行中なのでReal Serverに導入する時ちょっとBalance修正があるでしょう. 一応, Testerとして Testの所感を申し上げます. 今日は Humanの多重攻撃Skillに対するPreviewです.
1. Human : CARPET BOMBING Skillを使えば,爆撃機が過ぎ去りながら絨毯爆撃を始めます.目標は炎海がになります. よほど力強いです!!!!基本武器だけ充実だったら破壊力はもっと力強くなります. Human 3人以上が同時に使えば無敵に近いです. たぶん Balancing 調整されそうです. (FullSkillup : Lv.229, Damage : 4000-5000(Estimate), Electric : 250-300)
Human種族たち, 非常に喜んでいます.... SHAILON Fieldに Human Partiesが群がって歩きまわって多重攻撃を通じて Dinosaur Monstersを瞬間的に消滅させます.(+_+)
.. 次は, Bulkan Testをする予定です.
Thanx. For The Peace of Planet Laghaim http://sunddol.cafe24.com/bbs/data/lag_etc/(06_03_04)20;29;00.jpg (Screen Shot : Paste This Address into your Browser) http://sunddol.cafe24.com/bbs/data/lag_etc/(06_03_04)18;28;55.jpg (Kai's M.A.S. "GIANT WHIRLWIND"暴風周りの死骸たちを注目してください... 全部一発に 死...) http://sunddol.cafe24.com/bbs/data/lag_etc/(06_02_04)11;53;21.jpg (Human's HIGHMETA Shield) *このScreen ShotはファンサイトのS.S.BBSでLinkしました.
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Re: Laghaim global communication. ( No.33 ) |
- 日時: 2004/06/05 00:19
- 名前: BuCCi <info@bucci.vis.ne.jp> ID:
- Hi Mr.NiceGIRL ^^
Thank you for information useful each time. I supprised damage about a CARPET BOMBING.... I want to TestServer in japan.. and play on newest patches.
and.I have interest a Bulkan's skill.
yesterday, Applied some paches to Eternal Chaos. But, it has a few bugs... example, If Aidia use a summon stone while Dragon's breath attack,Program will go down... its error kind of abnormal termination.
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Re: Laghaim global communication. ( No.34 ) |
- 日時: 2004/06/28 05:37
- 名前: NiceGIRL ID:
- Long Time No See! All.
業務のためゲームとBBSに接続することができなかったです. (いつまたゲームを接続するようになるか分からないです.)
このごろ,韓国では有名Online GameのFreeServerを運営する事が多くて非常に混雑です. 多くの不法個人Serverの出沒が多いです.
まだ,Laghaimの不法個人Serverは見つけることができなかったんですが非常に心配になりますね.
不法 FreeServerは構築するのも利用しないのを望みます^^ MU, Ragnarok Online 等々の大作たちが切ないです.
Have a nice day!
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Re: Laghaim global communication. ( No.35 ) |
- 日時: 2004/06/29 18:54
- 名前: Embla ID:
- does anyone have picture of the aidia Lv200 skill? or any info at all about it?
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Re: Laghaim global communication. ( No.36 ) |
- 日時: 2004/06/29 23:43
- 名前: pontegi ID:
- To whom it may concern,
A short talk about how much we love Laghaim. I've read the above comments and just felt like writing something. I am a Japanese Laghaimer, lvl160, and my wife is korean lvl.212. My wife is new to Japan, cannot speak Japanese. When she first came to Japan, she was playing Korean Laghaim in Japan, but last December, she could no longer play there(system changed) so she started playing Japanese Eternal. At first she had no friends or anyone to talk to, but several months later, she made few friends, and now a lot of friends. Laghaim is not just a fun game to us. Its part of our life, and knowing users are declining, hope it just continues forever, like the title "ETERNAL" Chaos.
An apology for a long message..
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Re: ( No.37 ) |
- 日時: 2006/05/30 00:14
- 名前: Goose14 <onlinepharmacy49@hotmail.com> ID:
- http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/tamiflu/tamiflu.htm
http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/tenuate/tenuate.htm http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/ultracet/ultracet.htm http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/vicodin/vicodin.htm http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/vigrx/vigrx.htm http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/wellbutrin/wellbutrin.htm http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/xenical/xenical.htm http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/yasmin/yasmin.htm http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/cheap-viagra/cheap-viagra.htm http://www.heartway.ru/asta-travel/rest/buy-viagra/buy-viagra.htm
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